Управа школе

Александра Милошевић - ДИРЕКТОР ШКОЛЕ
Зовем се Александра Милошевић. Потичем из породице просветних радника, дефектолога. Удата сам, мајка двоје одрасле деце. У школи Горан Остојић радим од 5.12. 2008. на неодређено време као учитељ. Педагошки факултет сам завршила у Јагодини.
За директора школе сам изабрана 4. јуна 2020. Испит за лиценцу за директора установе образовања и васпитања положила сам пред испитном комисијом Министарства просвете 25. новембра 2022. Са својих 25 година рада у просвети, радила сам у многим школама као наставник музичке културе, као учитељ и као васпитач. Радно искуство у просвети почела сам као васпитач - сурдопедагог у школи за децу оштећеног слуха и говора ,,11. мај” у Јагодини. Затим сам радила у: - ОШ ,,Љубиша Урошевић” у Рибару - ОШ ,,Љубиша Урошевић” у Кончареву - ОШ ,,Љубиша Урошевић” у Старом Ланишту - ОШ ,,Бранко Радичевић” у Бунару - ОШ ,,Бранко Радичевић” у Драгоцвету - ОШ ,,Горан Остојић” у Јагодини Као наставник музичке културе често сам била носилац успешно огранизованих академија, као и приредби у поменутим школама. Радила сам и као волонтер у дечјој библиотеци ,,Радосница” у Јагодини.
Стечено искуство у школи ,,11. мај”, у раду са децом оштећеног слуха и говора, са децом којој је неопходна подршка у раду, допринело је формирању позитивног става према инклузивном образовању и подржавању права све деце на добијању квалитетног образовања у редовним институцијама васпитно-образовног система.
Свих ових година сам радила и радим на стручном усавршавању (у установи и ван ње), што сведоче многа уверења, сертификати, потврде са разних семинара, трибина, пројеката, као и одржани угледни и огледни часови, тематски дани. Била сам рецензент издавачке куће БИГЗ - МУЗИЧКА КУЛТУРА - Уџбеник за 4. разред основне школе. Такође сам била један од носилаца пројекта ,,Школа без насиља”, као и у тиму за безбедност у школи.
Себе сматрам поштеном особом, веома комуникативном, доследном. Са својим колективом имам задатак, обавезу и циљ да школа увек буде испуњена дечјим смехом, задовољним родитељима. Да школско двориште буде препуно ђака, а школска сала премала да прими све ученике и госте на нашим приредбама. Да наставимо сарадњу са органима јединице локалне самоуправе, школском управом, организацијама и удружењима. Сарадњу са суседним школама, факултетом, културним институцијама. Да развијамо здраве међуљудске односе кроз међусобна разумевања, помагања и чување угледа просветног радник


Мирјана Анђелковић - ПЕДАГОГ
Да ли сте знали да сте једна од омиљенијих особа у школи, бар што се ученика тиче?
Драго ми је да то чујем јер то значи да сам оправдала своје занимање.

Како успевате да остварите тако добар однос са децом?
Једини рецепт је љубав, разумевање, разговор, толеранција и договор.

Колико дуго радите у нашој школи?
У овој школи радим од 1999. године.

Која је улога школског педагога?
Рад са ученицима, наставницима, родитељима, педагошко инструктивни рад.

Да ли и са нашим наставницима добро сарађујете?
Свакако - то су колеге са којима проводим добар део дана и живота.

Неколико добрих савета за учење?
Најбоље је када имате редовне навике и учите сваког дана, на часу да будете пажљивији, уредно записујете, у књизи подвлачите најважније, касније поновите пре сутрашњег дана и успех је загарантован.

Да ли се данашњи ученици, наставници, школа уопште разликују у односу на период кад сте Ви били ђак?
Прилично... ми смо имали униформе, више се бавили спортом и дружењем. Имали смо хобије, правили изложбе и међусобно много више разговарали.

Ваша порука ученицима?
Нека вам ветар увек дува у леђа и носи вас стазама успеха.


Светлана Вујичић - психолог
Колико дуго радите са децом?

Преко 20 година.

Како би сте прокоментарисали данашње генерације основаца?
Деца су деца, каква су била некада таква су и сада, али су раније генерације биле мотивисаније, имали су више воље и жеље да раде, уче и науче, док је сада највећи проблем незаинтересованост ученика.

Који су њихови најчешћи проблеми?
Код мене најчешће долазе када је у питању успех у школи, са циљем да се побољшају, али док разговарамо о успеху и дисциплини испливају и неки други проблеми, најчешће у породици, док је проблем комуникације са друштвом, наставницима и родитењима јако изражен.

Ученици Вам се поверавају, траже савете. Да ли је то последица неразумевања, тражења пријатеља или нешто треће?
Најчешће немају са ким да попричају, повере му своје проблеме,. Родитељи немају времена, а ни друговима се не поверавају баш често страхујући да ће сви сазнати за њихов проблем.

Да ли на данашње основце боље утиче награда, казна или разговор?
На децу највише делује похвала, али то не значи да казна не треба да постоји јер се одређена врста понашања мора санкционисати?

Који је Ваш савет ученицима?

Врло је важно имати у животу свој циљ - ако га имате онда га можете и остварити.

Ивана Димитријевић - педагошки асистент


У нашој школи ради педагошки асистент Ивана Димитријевић чији је задатак пре свега да буде спона између ученика, родитеља, школе ромске заједнице и локалне самоуправе. У настави пружа помоћ и подршку свим ученицима којима је то неопходно, а све то у сарадњи са учитељима - наставницима. Контролише редовност похађања наставе (ромски ученици), пружа помоћ у изради домаћих задатака, савладавања градива и подстиче сарадњу родитеља (ромских ученика) и школе.
Мотивише ученике да наставе школовање и развија толеранцију међу свим ученицима. Често сарађује са НВО из Јагодине и спроводи акције за добробит деце и ученика као што су подела новогодишњих и божићних пакетића.