Мени
Вести
Републичко такмичење из немачког језика
15. April 2024 13:01
На Републичком такмичењу из немачког језика наши ученици су остварили одличан успех:
Максимилијан Сивуловић 7-3 - I МЕСТО
Мике Соколовић 7/2 - V МЕСТООкружно шах
15. April 2024 12:57
На окружном такмичењу у шаху наши ученици су нас сјајно представили.
Пласман на републичко такмичење остварили су ученици:
Ања Сентић - 2. место
Никша Станковић - 2. место
Ника Сентић - 1. местоОпштинско талмичење у рукомету
01. April 2024 10:22
Наши рукометаши су освојили треће место на општинском такмичењу у рукомету.Ликовни конкурс "Олимпијске игре"
25. Mart 2024 16:42
Честитамо свим нашим уметницима који су конкурисали и посебно честитамо најуспешнијима:Лана Стојановић, VI-1Петра Живковић, VII-3Андријана Ђорђевић, VIII-3општинско такмичење из биологије
25. Mart 2024 16:39
На оптинском такмичењу из билогије наши ученици су остварили следећи успех:
Марија Стевић 3. место
Стван Трајков похвалаопштинско такмичење из историје
25. Mart 2024 16:35
На општинском такмичењу из историје наши ученици су остварили једно прво и једно треће место.
Марија Стевић 1. место
Маша Милошевић 3. местоОпштинско ткмичење из географије
25. Mart 2024 16:28
Наши ученици су били веома успешни на општинском такмичењу из географије:
Марија Стевић 1. место
Неда Матић 1.место
Андреј Ивковић 2. место
Немања Нешић друго место.Окружно такмичење из математике
25. Mart 2024 16:04
На окружном такмичењу из математине наши ученици су остварили следеће резултате:
Марија Стевић, VIII/1- III местоНеда Матић, VIII/2 - III местоРастко Станимировић VIII/1 - похвалаНика Сентић III/2 - III местоОпштинско такмичење из хемије
25. Mart 2024 15:56
16.3.2024 на општинском такмичењу из хемије наше ученице Марија Стевић и Ивона Димитријевић оствариле су једно прво и једно друго местоОкружно такмичење из немачког језика
25. Mart 2024 15:51
На окружном такмичењу из немачког језика двојица наших ђака освојили су ПРВО и ДРУГО место!
Мике Соколовић - I место
Максимилијан Сивуловић - II место
Важни линкови
....................................................................
Припрема завршног испита осмака уз подршку портала е-Вежбаоница
....................................................................
Предмети
ПРОЈЕКТИ
Реч директора
Школу коју на неки начин ,,водим" и чији сам директор, осећам, као свој други дом, као сигурну базу и место коме припадам. Посебно јер сам у истој радила 12 година као учитељ. Мој приступ у раду, остао је исти, само је опис радних задужења, добио другачију (садржајнију) форму. Сматрам да је ,,добра радна атмосфера", предуслов за било какав радни учинак и ефектно пословање. Као учитељ и као одељенски старешина, инсистирала сам на томе, да ученици граде пријатељске релације, да буду компактни, да негују односе који обилују толеранцијом и поштовањем различитости.
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима