Мени
Вести
Свечани пријем ђака првака
04. Septembar 2024 20:07Нова школска година је кренула а са њом и нова генерација ђака првака.
Желимо свима успешан почетак али и наставак нове школске година.Списак удџбеника 2024/25
26. Avgust 2024 22:34Списак уџбеника преузмите са следеће странице:
СПИСАК УЏБЕНИКАЂак генерације 2024.
04. Jul 2024 12:05За овогодишњег ђака генерације заслужено је изабрана Марија Стевић, ученица 8/1 разредног старешине Ненада Андрејића.
РЕПУБЛИЧКО такмичењe из српског језика
29. Maj 2024 14:34
На Републичком такмичењу из српског језика и језичке културе наша ченица Доротеја Аврамовић освојила је друго место.
Ивона Димитријевић је такође учествовала на такмичењу (15/20)Републичко такмичење из географије
27. Maj 2024 12:06На Републичком такмичењу из географије наши ученици су остварили запажен успех:
Неда Матић прва награда
Марија Стевић прва награда
Душан даничић друга награда
Немања Нешић трећа наградаРепубличко такмичење из историје
27. Maj 2024 11:20На Републичком такмичењу из историје наша Марија Стевић освојила је 4. место (44 / 47 поена) . БравоРебубличко такмичење ТиТ
27. Maj 2024 11:17На Републичком такмичењу из технике и технологије наш ученик Лука Панић освојио је трећу награду.
Књижево стваралаштво младих
27. Maj 2024 11:10Поводом 115. рођендана Народне библиотеке "Радислав Никчевић" Јагодина наша ученица шестог разреда Милана Петровић свечано је награђена за допринос књижевном стваралаштву младих!Окружно такмичење у атлетици
27. Maj 2024 11:06На Окружном такмичењу у атлетици наши такмичари су остварили добар пласман: Михајло Милутиновић IV/3 2.место на 60 метара Вукан Матић IV/3 3.место скок у даљ Елена Стојановић V/3 3.место скок у даљ
Лет у свет
27. Maj 2024 10:59Наша школа је била домаћини првог Фестивала дечије песме у организацији актива наставника музичке културе града Јагодина. Фестивал је симболичног назива "Лет у свет", а на њему су се ревијално представљале певачке групе, хорови и солисти основних школа Поморавског округа под вођством њихових наставника. Честитамо свим нашим гостима на сјајном извођењу.
Важни линкови
....................................................................
Припрема завршног испита осмака уз подршку портала е-Вежбаоница
....................................................................
Предмети
ПРОЈЕКТИ
Реч директора
Школу коју на неки начин ,,водим" и чији сам директор, осећам, као свој други дом, као сигурну базу и место коме припадам. Посебно јер сам у истој радила 12 година као учитељ. Мој приступ у раду, остао је исти, само је опис радних задужења, добио другачију (садржајнију) форму. Сматрам да је ,,добра радна атмосфера", предуслов за било какав радни учинак и ефектно пословање. Као учитељ и као одељенски старешина, инсистирала сам на томе, да ученици граде пријатељске релације, да буду компактни, да негују односе који обилују толеранцијом и поштовањем различитости.
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима