Мени
Вести
Ликовна колонија
22. Oktobar 2024 09:50
Прваци и трећаци су својим радовима оживели хол школе малом ликовом колонијом у оквиру Дечије недеље.Дечија недеља у Трнави
22. Oktobar 2024 09:41
Дечију недељу школи у Трнави испуниле су ликовне радионице, трке у џаковима и спортски полигони, а наши најмлађи ђаци придружили су се својим другарима у матичној школи на пројекцији филма у сали за представе.Литерарни рад
22. Oktobar 2024 09:38
Победнички литерарни рад на тему "Сви идеали света не вреде сузе једног детета" завршетку Дечије недеље наоисала ја Милана ПетровићТрка за срећније детињство
22. Oktobar 2024 09:33
НАЈБОЉИ ПЛАСМАН другу годину заредом на кросу Црвеног крста "Трка за срећније детињство" освојила је наша школа! Наши ђаци су остварили велики успех, честитамо им од срца! Браво, браво!Дечија недеља прваци
22. Oktobar 2024 09:30
Наши весели прваци су обележили Дечију недељу уз осмехе, игру и креативност!Дечја недеља
22. Oktobar 2024 09:25
И ове године сво обележили Дечију недељу. Уметничке радионице, игре и заједнички пројекти показују колико је важно неговати машту и тимски дух.
Европски дан језика
30. Septembar 2024 08:36Наши ђаци су обележили Дан европских језика истражујући лепоту различитих језика и њихову важност у изградњи међусобног разумевања.Свечани пријем ђака првака
04. Septembar 2024 20:07Нова школска година је кренула а са њом и нова генерација ђака првака.
Желимо свима успешан почетак али и наставак нове школске година.Списак удџбеника 2024/25
26. Avgust 2024 22:34Списак уџбеника преузмите са следеће странице:
СПИСАК УЏБЕНИКАЂак генерације 2024.
04. Jul 2024 12:05За овогодишњег ђака генерације заслужено је изабрана Марија Стевић, ученица 8/1 разредног старешине Ненада Андрејића.
Важни линкови
....................................................................
Припрема завршног испита осмака уз подршку портала е-Вежбаоница
....................................................................
Предмети
ПРОЈЕКТИ
Реч директора
Школу коју на неки начин ,,водим" и чији сам директор, осећам, као свој други дом, као сигурну базу и место коме припадам. Посебно јер сам у истој радила 12 година као учитељ. Мој приступ у раду, остао је исти, само је опис радних задужења, добио другачију (садржајнију) форму. Сматрам да је ,,добра радна атмосфера", предуслов за било какав радни учинак и ефектно пословање. Као учитељ и као одељенски старешина, инсистирала сам на томе, да ученици граде пријатељске релације, да буду компактни, да негују односе који обилују толеранцијом и поштовањем различитости.
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима
С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима