Мени
Вести
Литерарни конкурс Јара Лабуд
15. Decembar 2025 23:21
На литерарном конкурсу „Јара Лабуд“ наша ученица седмог разреда Даница Ђокић освојила је треће место!Општинско такмичење у рукомету
15. Decembar 2025 23:17
Наши дечаци су на општинском такмичењу у рукомету освојили друго место!Окружно такмичење у стрељаштву
15. Decembar 2025 23:14
Наш тим у саставу: Богдана Динић, Хелена Филиповић и Миона Динић освојио је прво место у екипној конкуренцији на окружном такмичењу!Дан науке
15. Decembar 2025 23:11

Наши трећаци су 10.11.2025. обележили Дан науке кроз тематски дан и заменили школске клупе за „мини лабораторију“. Посетили су кабинет за физику и откривали шта све може да се догоди када се теорија претвори у праксуОпштинско такмичење у стрељаштву
15. Decembar 2025 23:07
Екипа девојчица у дисциплини стрељаштво – ваздушна пушка освојила је I МЕСТО!
Богдана Динић (7/1)Хелена Филиповић (6/1)Миона Динић (5/3)Окружно такмичење у пливању
15. Decembar 2025 23:03
На Окружном такмичењу у пливању, одржаном у Параћину, наши ученици постигли су сјајне резултате!
Прва места и пласман на Републичко такмичење:
Филип Павловић V/1 – делфинЛара Чабрић V/3 – прсаХелена Филиповић VI/1 – леђаПавле Савић VI/2 – делфинЛена Пантић VII/3 – леђаОгњен Симић VIII/1 – краулДан здраве хране
15. Decembar 2025 22:57Ученици из Трнаве су 16.10.2025. обележили Дан здраве хране и учили како здравље почиње од онога што је на тањиру – али и од заједничког духа и тимског рада у учионици.
Трка за срећније детињство
16. Oktobar 2025 17:24
У оквиру Дечје недеље, одржана је традиционална трка на стадиону у Јагодини. Наши ђаци су се показали у најбољем светлу, па су нам тако донели и најбоље резултате - најуспешнијом основном школом проглашена је наша школа!
Хуманитарна акција
16. Oktobar 2025 17:21
13.10.2025. у оквиру Дечије недеље, наши ђаци су донирали донације – слаткише, сланише и школски прибор деци у Центру за децу са церебралном парализом..
Републичкi фестивал деце и младих „Рецитационица“
16. Oktobar 2025 17:16
На Републичком фестивалу деце и младих „Рецитационица“наше ученице су оствариле запажен резултат:
Магдалена Бојић (6. разред) освојила је 3. место
Ивона Пејановић (6. разред) заузела је 4. место
Важни линкови

....................................................................
Припрема завршног испита осмака уз подршку портала е-Вежбаоница

....................................................................
Предмети
ПРОЈЕКТИ
Реч директора
Школу коју на неки начин ,,водим" и чији сам директор, осећам, као свој други дом, као сигурну базу и место коме припадам. Посебно јер сам у истој радила 12 година као учитељ. Мој приступ у раду, остао је исти, само је опис радних задужења, добио другачију (садржајнију) форму. Сматрам да је ,,добра радна атмосфера", предуслов за било какав радни учинак и ефектно пословање. Као учитељ и као одељенски старешина, инсистирала сам на томе, да ученици граде пријатељске релације, да буду компактни, да негују односе који обилују толеранцијом и поштовањем различитости. С обзиром на то, да смо неретко у одељењу имали ученике других националности, као и ученике којима је потребна подршка у учењу, сваки ЧОС, сам делимично посветила томе, да их охрабрим и оснажим, да верују у себе и имају циљ пред собом, али да пре свега постану добри људи. Данас, као директор, моj принцип је исти. Водим се мишљу, да се кућа гради на добром и утабаном темељу, те да су добри међуљудски односи основа за грађење још бољих професионалних односа. Додатну мотивацију ми је дало и поверење мојих колега при избору кандидата за директора школе.
Сматрам да је сваки радни задатак нови изазов за мене, те се трудим да истом приступим без одлагања и у сарадњи са тимом. Посвећена сам пословним активностима, континуирано улажем у своје знање и вештине (похађам семинаре, обуке, курсеве...), јер сматрам да је рад на себи неопходан за квалитетнији приступ у раду, нарочито у нашој професији која је подложна иновацијама. Трудим се да унапређујем своје комуникационе вештине, да подстичем своје организационе способности и да својим запосленим будем узор и модел за идентификацију у сфери посла и професионалног окружења.
Трудим се да будем отворена и спонтана и да подстичем своје запослене да и сами отворено комуницирају, једни друге охрабрују и подржавају. У сарадњи са родитељима ученика, са органима управљања и са спољним сарадницима школе, остварила сам изузетну сарадњу, самим тим, сматрам да посвећеност и преданост раду мора и даје резултате. Грађење успешног тимског рада је јако сложен посао. Као лидер у тиму, имам велику одговорност да поставим јасне циљеве, конкретне стандарде рада, да допринесем равнотежи улога у колективу и да доносим ефикасне одлуке. Наш тимски рад заснива се пре свега, на синергији, на међусобном поштовању и уважавању и на осећају заједништва (да се сваки успех и неуспех дели). Присутна је активна комуникација међу запосленима, а све у циљу заједничке примене знања и унапређења квалитета рада установе Као лидер образовно-васпитне установе, настојим да увек будем боља, да тражим решења (заједно са својим запосленима) и инсистирам на узајамној повезаности и сарадњи, поштовању, поверењу.
Моја пословна филозофија заснива се на поштовању и прихватању различитости (разлике у мишљењу, култури, ставовима...), на јасној и отвореној комуникацији и на односу пуног поверења са запосленима