Унесите појам за претрагу (ћир)




Мени

Вести

  • Новогодишња приредба

    07. Januar 2020 23:05Традиционална Новогодишња приредба и базара одржани су  27.12.2019.
  • "Најлепше жеље"

    07. Januar 2020 22:11У Трнави 26.12.2019. одржан је тематски дан "Најлепше жеље" у коме су учестовали сви ученици од првог до четвртог разреда.
  • У сусрет Новој години

    07. Januar 2020 21:49У сусрет Новој години дана 26.12.2019. у сали наше школе одржана је представа "Авантуристи и Деда Мраз" (Арт студио).
  • Угледни час „Шта утиче на кретање тела“

    21. Decembar 2019 22:08Дана 18.12.2019. одржан је угледни час из света око нас „Шта утиче на кретање тела“.

  • Трибина

    19. Decembar 2019 17:46У сали наше школе одржана је едукативна трибина "Насиље у школама" у организације Школске управе Јагодина.
  • Национални паркови

    11. Decembar 2019 18:38Наши национални паркови, презентације по групама, 4/1
  • Посета сајму науке

    11. Decembar 2019 17:48И ове године ученици, учесници републичких и регионалних такмичења, са својим наставницима посетили су Сајам науке 2019.
  • Пласман "Дабар"

    05. Decembar 2019 23:38
    Два наша ученика обезбедила су пласман на Републичку смотру такмичења "Дабар"
    Goran Ostojić Jagodina Rastko Ilić 128
    Goran Ostojić Jagodina Uros Jovanovic 120
  • Угледни час "Das Wetter und Klimaschutz"

    04. Decembar 2019 22:3921.11 одржан је угледни час  "Das Wetter und Klimaschutz".
  • Такмичење Дабар 2019

    04. Decembar 2019 22:19Од 9. до 13. 12.у нашој школи одржано је Међународно такмичење из рачунарске и инфомратичке писмености "Дабар".
     

САТ



Предмети

ПРОЈЕКТИ

Банери



 



Министарство просвете



Антологија српске књижевности



Директор

Поразговарали смо са директорком Мирјаном Срећковић.

Интересовало нас је како оцењује рад школе за ову школску годину и какви су њени планови за следећу, тачније, да ли нам спрема неко изненађење; шта мисли о понашању данашњих ученика, колико се они разликују од ученика њеног времена и шта би им поручила. Питали смо је и о оази која се прави у нашој школи - како ће се звати и шта тачно има у плану. Такође смо јој пружили прилику да каже још нешто што би желела а ми је о томе нисмо питали.Да чујемо шта нам је рекла!

     Ове године смо ми наставници више учили него претходних година, едуковали се да бисмо пратили развој образовног система и могли да што боље одговоримо захтевима који су нам постављени - образовању и васпитању деце у савременој школи.Такође мислим да смо са родитељима успоставили ближу  сарадњу , али ћемо радити на даљем развоју.Наш ђачки парламент је коначно почео да ради и надам се да ће у наредним годинама преузети своју улогу и место које му припада. Сарадња са другим школама је знатно проширена и убудуће ће имати важну улогу у размени искустава.
    Познат је мој став да нема лошег детета, али да постоје проблрми у његовом одрастању и развоју у коме му ми, родитељи и друштво морамо помоћи како би израсло у одговорну, авесну и задовољну особу тј. како би изградило своју личност.
    Дете из мог времена и вашег исто је, само средина у којој расте једно и друго се разликује и зато су ефекти различити, па често кажемо да је у наше време било другачије, али свакако је било једноставније и мирније, уз присуство много већег поштовања према одраслима. Ви мислите да је слобода у томе да се човек понаша без ограничења, али то није тачно, правила у сваком тренутку треба да се поштују, а ако се мењају о томе одлучујемо сви. Отуђење је болест савременог, брзог живота и зато ја у школи желим да негујемо срдачан, пажљив, поштујући, уважавајући однос једних према другима на искрен и поштен начин. Али колико год водили рачуна о својим и осећањима других, треба водити рачуна и о својим мислима:

    ,, Обратите пажњу на своје мисли, јер од њих настају речи,
    Обратите пажњу на своје речи, јер од њих настају дела,
    Обратите пажњу на своја дела, јер од њих настају ... навике,
    Обратите пажњу на своје навике, јер оне граде ваш карактер,
    И обратите пажњу на свој карактер, јер он постаје ваша судбина,
    Оно што мислимо, ми то и постанемо!’’

    Уређење простора око школе је један од већих пројеката који ће делом бити урађен до Дана школе, надстрешница над улазним вратима, а делом до краја године. У уређењу простора иза школе учествоваће и ученици како идејама зако и личним учешћем. Оазу коју помињете можемо заједнички осмислити и урадити да би,  када буде урађена фискултурна сала и простор око ње, иста била и комплетно ограђена.