Унесите појам за претрагу (ћир)




Мени

Вести

  • Награда архивa Средње Поморавље у Јагодини

    12. Decembar 2017 11:29Архив Средње Поморавље у Јагодини, поводом прославе Дана архива, традиционално додељује, и ове године, награде ученицима који су постигли успех из историје.
  • Јесен у мојој школи

    03. Decembar 2017 19:01Јесен у нашој школи
  • Програмирање 6. разред

    23. Novembar 2017 12:27Ученици 6. разреда су научили основе програмирања у програмском језику Python.
  • Такмичење Дабар

    23. Novembar 2017 12:16И ове године ученици наше школе решавали су задатке на такмичењу Дабар.
  • Посета Историјском архиву

    23. Novembar 2017 11:5414.11.2017. године, одељење 5/2 је са предметним наставником историје Мирјаном _Марковић посетило Историјски архив Јагодине.
  • Октобарске чаролије

    09. Novembar 2017 11:19Тртће недеље октобра ученици другог четри издвојеног одељења у Трнави више пажње посветили су  значају здраве хране и здравог живота.
  • Тематски дан

    09. Novembar 2017 10:56У оквиру Дечје недеље ушколи у Трнави одржан је тематски дан "Градимо мостове међу генерацијама" са родитељима, бакама и декама као нашим драгим гостима.
  • Креативна географија

    11. Oktobar 2017 18:34Ученици 5 .разреда су имали задатак да направе моделе Сунчевог система
  • Посета пасуљијади

    27. Septembar 2017 13:11У недељу 24.9.2107 наши ученицi извиђачи посетили су Пасуљијаду која се традиционално одржава у
  • Ђак генерације

    27. Septembar 2017 12:48Наш ученик Михајло Ђорђевић учествовао је на додели награда најбољим ученицим основних школа.
    Честитамо

САТ



Предмети

ПРОЈЕКТИ

Банери



 



Министарство просвете



Антологија српске књижевности



Директор

Поразговарали смо са директорком Мирјаном Срећковић.

Интересовало нас је како оцењује рад школе за ову школску годину и какви су њени планови за следећу, тачније, да ли нам спрема неко изненађење; шта мисли о понашању данашњих ученика, колико се они разликују од ученика њеног времена и шта би им поручила. Питали смо је и о оази која се прави у нашој школи - како ће се звати и шта тачно има у плану. Такође смо јој пружили прилику да каже још нешто што би желела а ми је о томе нисмо питали.Да чујемо шта нам је рекла!

     Ове године смо ми наставници више учили него претходних година, едуковали се да бисмо пратили развој образовног система и могли да што боље одговоримо захтевима који су нам постављени - образовању и васпитању деце у савременој школи.Такође мислим да смо са родитељима успоставили ближу  сарадњу , али ћемо радити на даљем развоју.Наш ђачки парламент је коначно почео да ради и надам се да ће у наредним годинама преузети своју улогу и место које му припада. Сарадња са другим школама је знатно проширена и убудуће ће имати важну улогу у размени искустава.
    Познат је мој став да нема лошег детета, али да постоје проблрми у његовом одрастању и развоју у коме му ми, родитељи и друштво морамо помоћи како би израсло у одговорну, авесну и задовољну особу тј. како би изградило своју личност.
    Дете из мог времена и вашег исто је, само средина у којој расте једно и друго се разликује и зато су ефекти различити, па често кажемо да је у наше време било другачије, али свакако је било једноставније и мирније, уз присуство много већег поштовања према одраслима. Ви мислите да је слобода у томе да се човек понаша без ограничења, али то није тачно, правила у сваком тренутку треба да се поштују, а ако се мењају о томе одлучујемо сви. Отуђење је болест савременог, брзог живота и зато ја у школи желим да негујемо срдачан, пажљив, поштујући, уважавајући однос једних према другима на искрен и поштен начин. Али колико год водили рачуна о својим и осећањима других, треба водити рачуна и о својим мислима:

    ,, Обратите пажњу на своје мисли, јер од њих настају речи,
    Обратите пажњу на своје речи, јер од њих настају дела,
    Обратите пажњу на своја дела, јер од њих настају ... навике,
    Обратите пажњу на своје навике, јер оне граде ваш карактер,
    И обратите пажњу на свој карактер, јер он постаје ваша судбина,
    Оно што мислимо, ми то и постанемо!’’

    Уређење простора око школе је један од већих пројеката који ће делом бити урађен до Дана школе, надстрешница над улазним вратима, а делом до краја године. У уређењу простора иза школе учествоваће и ученици како идејама зако и личним учешћем. Оазу коју помињете можемо заједнички осмислити и урадити да би,  када буде урађена фискултурна сала и простор око ње, иста била и комплетно ограђена.